By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
biz iyiliğinde, kötülüğünde Allahtan geldiğine inananlardanız. delirmişsek, Yaradanımız böyle istediği içindir. Gidipte gavurun bulduğu tıbbi cihazlarla, yöntemlerle tedavi olamam.
deli deli gezmek bizim gibiler için bir onurdur.
tamam. Allah şifa versin.