Sonucu bekliyorum hayırlısı olsun 😁
Umarım mutluluk sizinle olur
7 Yıl dile kolay inşallah hayırlı haberler olur hocam.
Acaba forumda şuan bu kadar kişinin cevabı beklediğini görse tepkisi ne olurdu 😁😁 hayırlı geceler dilerim hocam
Hocam en fazla red yersinde 7 yıl beklemek nedir ya
İyi yapmışsın hocam, arafta kalmak daha kötü.
cevap gelince etiket lütfennn
Hadi hayırlısı olsun hocam
Bekliyorum görmesini herkesi etiketliycem