cagritr4 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sonucu bekliyorum hayırlısı olsun 😁
orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Umarım mutluluk sizinle olur…
CrawlArmy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
7 Yıl dile kolay inşallah hayırlı haberler olur hocam.
cagritr4 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Acaba forumda şuan bu kadar kişinin cevabı beklediğini görse tepkisi ne olurdu 😁😁 hayırlı geceler dilerim hocam
Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam en fazla red yersinde 7 yıl beklemek nedir ya
KeyCodE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İyi yapmışsın hocam, arafta kalmak daha kötü.
yusufengz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
cevap gelince etiket lütfennn
HamzaYak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hadi hayırlısı olsun hocam
Bekliyorum görmesini herkesi etiketliycem