Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Beyler 7 yıldır sevdiğim bir kız vardı özgüvensizlik mı dersiniz başka bişey mi bilmem ama fake hesaptan yazdım ve açıklıyorum büyük ihtimal olmıycak ama onun kadar iyi kalpli birini hayatımda tanımadım Yürü be evlat kâr olmazsa nam olur kendi hesabımdan şuan yazdim
Nasipte varsa...... Hayırlısı olsun dostum. Güzel haber bekliyoruz..