ahmetkucukonder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zamanında telefon yerine emülatör kullanıyordum, Bluestacks'in optimizasyon problemleri vardı ve beni delirtiyordu. O günlerde Nox'u keşfetmiştim, şimdi ne durumda bilmiyorum deneyebilirsiniz.
kalipsotr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eskiden Nox kullanıyordum güzeldi, deneyin isterseniz.
alpak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence yine en iyisi Gameloop
Teşekkürler nox bakicam hocam gameloop indirmiyor oyunu