Zamanında telefon yerine emülatör kullanıyordum, Bluestacks'in optimizasyon problemleri vardı ve beni delirtiyordu. O günlerde Nox'u keşfetmiştim, şimdi ne durumda bilmiyorum deneyebilirsiniz.
Eskiden Nox kullanıyordum güzeldi, deneyin isterseniz.
Bence yine en iyisi Gameloop
Teşekkürler nox bakicam hocam gameloop indirmiyor oyunu