Zamanında telefon yerine emülatör kullanıyordum, Bluestacks'in optimizasyon problemleri vardı ve beni delirtiyordu. O günlerde Nox'u keşfetmiştim, şimdi ne durumda bilmiyorum deneyebilirsiniz.