Ben bir Ekspertiz olarak her zaman içimden dışımdan bu paralara bu araçlar alınmaz dedim ama tarafsızlık ilkemiz gereğince bu araç alınır veya alınmaz diyemiyoruz.
İnsanların arz talepleri bu noktaya getirdi. Ben mesela gidip almadım, aracımı değiştirmedim. Adamlardaki zihniyet basit. 300 bin TL'ye aldığı aracı 350 bin TL'ye sattı. 350 bin TL'ye alan 400 bin TL istedi. 400 bin TL alan 500 bin TL istedi böyle böyle gitti.
Yüksek paralara alanlarda faize yaptıracağına aldı elinde 4 ay kaldı, 4 ayda faize atsaydim bu gelirdi mantığıyla ilerledi niye zarar edeyim 1 milyon TL bağlanmışım 4 aydır elimde dedi kalktı 1.3 milyon TL istedi böyle böyle şişti piyasa ve kaldı.
Toparlanması güç.
Hayırlısı olsun
Çok detaylı bilgilerle aydınlattınız, konuya değer kattınız. Çok teşekkür ederim