Adoss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Metro agzina kadar dolu gidiyor mecburen maske takip oyle giriyorum artik
Keşke taksaydım diyorum.
Dogukanex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun bı hastaneye gidin derim yani acile hocam
Gittim ama sonuç alamadım malesef ki İstanbul'da pek de hastane bilmiyorum nasıl iyi mi kötü mü diye evde serum hizmeti varsa ona bakacağım mecburi.