ZyDn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
nereden tanıyorum diyorum seni. Çok eskiden ticaretimiz olmuş hocam.
Evet oldu Hocam, umarım üzmemişizdir sizi.
Her daim bir tuş kadar yakınınızdayız