ZyDn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hi datacenter
Hi bro

Şaka bir yana da TurkNet telekom alt yapısını kullanıyor olmasına rağmen ciddi performans sağlıyor, bence Turknete geçmenin zamanı gelmiş