TekLanDC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biz yabancı değiliz
hi datacenter



Koray adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Var mı daha iyisi o da bizden birisi..
adsl pişmanlıktır jlkdsad