phpc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şükredin gençler. 25 yıl önce 56k modemler icmp ping floodla hattan düşebiliyor, hatta rivayete göre nuke saldırısıyla anakartlar yanabiliyordu. Senin hız da pek komikmiş. Ama önce bir telefonunu çıkar bakalım.
çıkarttım masaya vuruyum mu telefonu