bilekmecik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İşlerini kendi halledemiyor malesef, şahıs şirketi de olsa muhasebeci tutma zorunluluğu var.
Yok hocam, bizzat arkadaşımın şahıs şirketi var muhasebe işlerini kendisi hallediyor ekstra ücret ödemiyor muhasebeciye.