ardabasar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun site çok güzel domain zaten başlı başına mükemmel bence ama sitede ki logo çok büyük o sıkıntı çıkarıyor gece gündüz modunun altına girmiş logoyu küçültmek iyi olacaktır
Logo ayarlanacak hocam teşekkür ederim
Suig adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam gayet güzel duruyor fakat mutlaka logoyu degistirin ve bence ürün boxlarının arkasındaki shadow u kapatsanız daha profesyonel durur gibi Hayırlı olsun bol kazançlar
Shadow halledilecek hocam logo akşam değişecek teşekkürler hocam