Yapay zekayla beraber dürüst yazarlarda zarar gördüğünü düşünüyorum. Ben artık Makale almıyorum. Kime sorsam yapay zekayı hiç tanımadığını ,hiç kullanmadığını söylüyor . Doğru veya yanlış bilemiyorum ama güvenemiyorumda. Dolayısıyla artık kendi yaızımı yavasta olsa kendim yazıyorum. Keske cıkmasaydı bu ayap zeka yazarlık işleri. Şahsen hiç işime yaramadı.