Açıkcası yapay zeka her yönde yazarlığı öldürdü. Ben bile içerik yazdırırken bence yapay zekaya yazdırılıyordur diye yapay zeka alıp ilerlemek isterim yada biriyle görerek yada çalıştırarak anca yazarla çalışmak isterim. Uzaktan yazarlığı da öldürmüş oldular.

Not: Tamamen bir görüştür.