Merhaba,
Yakın geçmiş ve uzak geçmişte bir çok kişi bu oluşuma girmeyi denemiş ve başarılı olamamış bunun yanı sıra sistemler konusunda bilgisizlik nedeni ile birden fazla kisi/kurumu mağdur etmiştir.
İlla ki, siz de o şekilde yapacaksınız demiyorum.
Fakat daha dün açtığınız konuyu yanitlamistim bu nedenle doğacak sorunlar ile nasıl başa çıkacaksınız merak ettim açıkçası.
Bir çok komplike sorunlar çıkabilir bu sorunlarda azami çözüm ve stabilite çok önemli olabiliyor.