tovbekar_16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Valla Adese onayladı ama adManager kısmında takılı kaldı kaç gündür bekliyoruz ne zaman ilerleyecek tamamlanıp hazır hale glecek diye
Mail yolu ile ezoic personelleriyle iletişime geçin hocam trafiğiniz yeterli ise kendileri sitede bir ihlal olması durumunda da bunu size bildirip yapmanız gereken düzenlemeler hakkında size yardımcı oluyorlar, partner firmalarda birebir iletişim olduğu için o yönden çok avantajlı.