Milyonlarla oynadığımı nereden çıkarıyorsunuz. Milyonlarla oynayan adam 10 milyon eksiğim var, genç girişimciyim, nereden destek alabilirim diye burada kendini yırtmaz. Güvendiğim bir proje, oturduğum ev dahil, elimde avucumda, gerekirse aileden kalan ne varsa bu işe koyacağım. Bu durumda bile 10 milyon eksiğim var. Mantığınızın almadığı bir konuysa, boş yapmak için yorum yapmayın. 👍🏻
Mantık almayacak birşey yok kendince laf sokma çabasına girme ergenler gibi. 10 milyon açığım var demek; elimde var 40-50 milyon ama 10 milyon açık kaldı bunu krediyle nasıl çözerim demektir. Bense size o kadar para varsa bu kredi işlerini bilmeniz gerek, bunu sormanız tuhaf geldi dedim. Cebinde 3 bin tl olup evi arabayı tarlayı satarım 10 milyon açığım var diyorsan bu benim değil senin mantıksızlığın olur.