aspetbiebs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Saka yaptım hocam. Bakalım ilk kim tepki verecek diye bekliyordum. Tebrikler planın bir parçası oldunuz
Edit: Sofrada değil masada yemek yiyorum
Afiyet olsun