hocam gerçek bal donar falan .hurafe şeyler dolaşıyor.... çünkü balın donma olayı o bölgenin ya da arının faydalandığı çiçekten kaynaklı. donarsa doğal değildir diyemeyiz, ama doğal olan her bal da donar diye bir durum yok. kendimiz satıyoruz. aklınızda olsun çiçek özelliğine göredir donup donmaması. fakat şeker varsa anlarsınız donunca ağzınızda kıtır kıtır ediyorsa şekerdir.