Arada bir çerezlik işler geliyor yapıyorum ancak genel anlamda büyük işleri almamayı tercih ediyorum, büyük işleri almanın aksine satmak birçok kez cazip geldi. Daha doğrusu defalarca kez yaşadığım olaylardan sonra tamamen kesinleştirdim diyebilirim. En geç haftaya kadar ilk kez büyük bir iş-girişimde bulunacağım, başlayacağım günü bekliyorum henüz işin başına gömüleceğim zamanı tam olarak tutturamadım. Ancak gelecek vaat eden bir proje olduğunu düşünüyorum, eğer yanılıyorsam da denemedim demem çalışmaktan zarar gelmez