İnsanlar artık kiralarını dahi ödemek de zorlanıyor. Esnaf zaten sinek avlıyor. Temel harcama harici kimse kolay kolay para harcamıyor.
Kışa doğru gidiyoruz ve araç alımları haliyle düşüyor. Bir de önümüzde seçim var, ister istemez alınan kararlara etki ediyor.
Aracını aşırı yüksek satanlara acımıyorum açıkçası.