Merhabalar, öncelikle hayırlı uğurlu olsun. İş Bankası şubesine giderek kredi başvurusunda bulunabilirsiniz. Şu an en düşük faizi yüksek ihtimalle İş Bankası veriyordur. Telefonla veya uygulamayla gittiğinizde diğer bankalarla aynı faizi gösteriyor ancak şubeden görüşürseniz verdikleri oran sizi mutlu edecektir. Ben 5 ay önce 1.77'den çektim, her bankayı gezdim bulduğum en düşük oran 3 küsürdü. Üstelik maaş bankam da İş Bankası değil