ErdB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
restaurant lardan özellikle garson komilerden rica et ufak bir rakam ver şişe başı bu iş çözülür bence.
bunu denedim hocam fakat firmalar alkolü getiren firmaya geri veriyorlarmış depozitoluymuş hepsi