bende tecno 3 pova var. çok memnunum. geçen ay darp edildim elimdeki telefonu alıp yere vurdular. telefonun yanı kırıldı gibbi oldu dağıldı resmen. telefoncu geri taktı hiçbir sorun yok çalışıyo. aynı şey iphone a fln gelmiş olsaydı kesin morttu. Özet: çok sağlam ve inanılmaz memnunum. özellikle şarj konusu tek geçer.