ygkn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@mahsunkskin; hocamı tek geçerim. Profesyonellik, revize ve esnek ödeme açısından tamamen bir kalite.
Değerli tavsiyeniz için teşekkür ederim