qoqobikare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çoğu yabancı şirket ülkeyi tanımadıkları için KKTC firmalarıyla iş yapmaz.
KYC dogrulamasi yapmadiginiz sadece fatura ile is yaptiginiz surece hic bir yerde KKTC diye belirtmenize gerek yok aslinda. 4-5 yil boyunca KKTC sirketimi kullandim.
Ispanya, Italya, Isvicre, Almaya vs gibi bir cok Avrupa ulkesindeki sirket ile calistim sorunsuz.
IBAN zaten Turkiye IBAN'i, faturada adres kismina da MERSIN 10 TURKEY yazdigini zaman sorun olmuyor.
Sadece bir kere sirket KKTC sirketi dedik, baktik onda da sorun olacak cunku karsi tarafin kafasi karisti. Daha da kafalari karistirmadan aciklamasini yapmistim.