Bende tüm bunların tersine bişey söyleyeyim size, bankalara ne kadar çok borcunuz varsa, o kadar çok kredi kartı limitiniz artacaktır

İnanmayanlar deneyip görebilir
Benim şuan toplam bütün bankalarda ki kredi kartı limitim: 174.600 TL
Artı paralarım herhalde bi 100k vardır.
Bankalar bana göre borçlu insan seviyorlar, borcunu ödeyen insandan ne kazanacaklar, onların amacı borca batırmak, sonra faiziyle geri almak. Senden faiziyle para kazanamadıktan sonra sen müşteri olarak ne işine yarayacaksın?
Benim şuan borcum yok, bunu zamanında denedim ve tüm kartları, artı hesapları boşalttım, bütün parayı bir siteyi almak için kullandım, sonra oradan gelenle ödemeleri yaptım, bazen takla bile attırdığım oldu, erteledim vs.
Bu dediğim olalı oldu baya ama dediğim doğrudur.