routerteknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
KKTC oturumunun ab veya ingiltere vs için bir artısı var mı hocam bilginiz var mı ?
hayır serbest liman'da şirket kurduğunuzda sizi tanımıyorlar vatandaş olduğunuzda bile rum tarafına bile geçemezsiniz sadece adanın yerlileri diğer tarafa geçebilir. KKTC vatandaşı olmanız veya oturum izni almanız maalesef pek işe yaramaz.