Yok kredi danışmanı vb. fayda etmez hocam. Her bankanın kendine göre risk değerlendirmesi vardır. Örneğin bir banka yüzbinlerce lira limit verirken diğeri bin tl vermez. Kimisi kredi de gelir belgesi isteyip 10 bin tl verirken kimisi gelir belgesiz 100 Bin TL verir.
Kartınız hangi bankada ise o banka ile işlem yapmaya devam edin. Otomatik fatura talimatları verin, krediyi, kredi kartını oradan kullanın. (Hesapta para transferlerinin çok önemi olduğunu düşünmüyorum.)
Kredi kartınızı sonuna kadar kullanıp, ekstre kesilesiye kadar ödemeyin. Hatta ekstre atlatma varsa min ödeme yapıp atlatın. (Bankalar kendisine faiz kazancı veren kişileri sever.)
Kredi kartınızın tamamını kullanmak bankaya daha fazla kullanmaya ihtiyacı var hissi uyandırır. Siz ödeme yaptıkça da "nasıl olsa ödemesinde de sorun yok" diyip limitinizi yükseltirler. (Otomatik limit arttırmayı açmayı unutmayın.)
otomatik fatura talimatlarının çok faydası olacaktır.
Söylediğim gibi her bankanın kendine göre değerlerdirmesi vardır, değişebilir.