KKTC oturumunun ab veya ingiltere vs için bir artısı var mı hocam bilginiz var mı ?
Oturumdan kastettiğiniz oraya yerleşmek ise bu konunun şirket işleri ile bir ilgisi yok, bu yüzden deneyimimiz olmadı
Şirketi oraya gitmeden açıyorsunuz, Türkiyeden yönetebiliyorsunuz
Diğer ülkelerdeki şirketlerden en önemli farkı ise burada gelir vergisi ve kdv 0