egebodur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- Kart borçlarını her zaman min ödeme tutarının bir tık üstü şeklinde ödenmelidir.
bunu açarmısın hocam biraz,anlamadım.min.ödemenin bi tık üstü ne oluyor tam olarak?asgarinin bi tık üstünü öde,tamamını ödememe şeklinde anladım ama...