DartkGandalf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Coca Cola'ya çok yakışan bir bayrağımız var, daha uyumlusu olamaz. Yalnızca ay yıldız dahi yeterli olur aslında. Bıyıklı Türk tipi insan logosunu beğenmedim ama kaliteli yapmış yine de.
Coca Cola değil Cola Türkiye bu