Coca Cola'ya çok yakışan bir bayrağımız var, daha uyumlusu olamaz. Yalnızca ay yıldız dahi yeterli olur aslında. Bıyıklı Türk tipi insan logosunu beğenmedim ama kaliteli yapmış yine de.