Merhabalar
Son 1 aydır saçım aşırı derecede dökülmeye başladı günde nerdeyse 100 tel civarı dökülüyor. Bunu önlemek için arkadaşım PRP'yi önerdi. Aranızda daha önce yaptıran, yaptırdığından memnun kalan var mı? Devlet hastanelerinde yapılıyor mu yoksa özel mi?