onuralcay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
geçen 400 lira çarptım yol verdim bunlara. yine gelsinler yine 100-200 koparırım acımam.
İban numarası vermeyin bunlara. Bilmiyorum nasıl aldın parayı da. İban numarası da bir adrestir.