Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben hepatit değilim hocam babam hepatit.
Birçok kan tahlili yaptırdım bende hiçbir sorun yok. Küçükken babam hepatit dediğim için ömür boyu devlet hastaneleri ve kızılay sisteminden kanım sorunlu olarak işaretlendim.
Genetik bir hastalık olduğu için ben yine de riske girmezdim.
Yarar dan çok zarar olabilirsiniz.
O yüzden riske girmeyin demek istedim.