Merhaba,
lise 10 dayken kan bağışı için gelmişlerdi babamın hepatit olduğunu söyler söylemez sistemden engellediler. O gün bu gündür kan verme, kan bağışı kanla ilgili herhangi bir şeyi yapamıyorum. Şubelerine gidiyorum doktor tahlillere bakıyor kanında sıkıntı yok engelini kaldırabiliriz diyor ama lafı eviriyor çeviriyor ben sorumluluk almayayım başka yere gidine getiriyor.
İstedikleri tahlillerin hepsini götürmeme rağmen başlarından savıyorlar. 1 Sözle ömür boyu kanla alakalı her şeyden ban yedik.
İşin kötü tarafı hastaneler de kızılaya bağlı olduğundan orda da sorun yaşıyorum.

Ben bu engeli nasıl kaldırtırım başına gelen oldu mu?