Teşekkürler tavsiyeniz için, benim yazdığımı eliyeyim o halde bunu almayı düşünüyorum. Fakat bunun görünüşü biraz kalın gibi, ben daha ince estetik bir şey arıyorum, mümkün mü?
Almanızı önermem, 4 GB RAM bu dönemde kullanılacak bir seviyede değil. Tarayıcıyı açtığınızda takılmaları hissetmeye başlayabilirsiniz. Bütçeyi 1-2 bin TL daha arttırarak daha iyi modellere bakmanızı öneririm.
Teşekkürler, pek anlamadığım için Trendyoldan bakıp uygun gördüğüm birini seçmiştim. Tavsiyeniz var mı acaba?