DiZiNi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
monster al kafan trahat olsun ömür boyu temizletirsin servisleri çok iyi ve kaliteli ürünler kullanıyorlar.
Bir tanıdık alacak da monster ısınıyor kaba duruyor demiş hocam benim de kalbimde o var aslında.
Krom1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
g770 çöp hocam 911 bakın. Asus kötü olsa bile casperdan daha iyi.
Bence de hocam asus çok güzel marka

Çok teşekkürler.