çok geçmiş olsun hocam. sanırım built alınırken falan bir şeyi gözden kaçırıyorlar. kimseye suç atmak istemiyorum tabi ki ama eğer hesabın gün yüzü görmemiş bir hesapken kapanıyorsa insan sorunu başka yerlerde arıyor.