Merhaba arkadaşlar iyi forumlar herkese;
iphone kullanıcısıyım şuada da huawei gt2 kullanıyorum. Yeni saat almaya karar verdim. Seri olsun düzgün çalışsın diye Apple saat alayım dedim ama anladığım konu değil. Apple saatlerinde hepsinde 1 saate kadar pil ömrü var diyor. Yok mu bu apple serinde 1-2 hafta batarya ömrü sunan versiyonu?
Eğer yoksa Huawei GT 4 almayı planlıyorum. Bağlantıyı incelediğimde apple saatleri ile kıyaslanamayacak kadar uzun pil ömrü sunuyor. Aynı zamanda hediye ve indirimi de yer alıyor.