@rhnkrl; aynen hocam forumdan aldım.
@sifteri; build kendi bilgisayarından alındı yüklemesi bana uzaktan bağlanılarak yapıldı hocam.
@AzveNET; hocam yükleyen arkadaş hiç bir şekilde kendi ile alakalı olmadığını söylüyor.
Hocam şu yüzden sordum . Aynısı benim başıma geldi hiç bir bilgim yokken forumdan birinden reskin ve uygulama hizmeti aldım . Uygulamalar yayinlandiktan bir iki hafta sonra sonra yeni açtığım developer hesabım kapandı . Boşu boşuna hem Google a developer hesabı için verdiğim para hem satın aldığım kişiye verdiğim para gitti.
Sonra biraz araştırdım bu uygulamayı aldığım kişiden uygulama alanlar aynı şekilde hesabı kapatilmis. Eksi tradeler almış bir sürü fakat arkadaş hepsini yönetime sildirmis. Hala forumda pasif gelir elde etmek isteyen diye uygulama ve reskin hizmeti satıyor . Dikkat etmek lazım . Neyse Bana ders oldu bu . Size de geçmiş olsun 😊