rhnkrl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu forumdan birinden mi almıştınız uygulamayi
@rhnkrl; aynen hocam forumdan aldım. @sifteri; build kendi bilgisayarından alındı yüklemesi bana uzaktan bağlanılarak yapıldı hocam. @AzveNET; hocam yükleyen arkadaş hiç bir şekilde kendi ile alakalı olmadığını söylüyor.