Alwaysmile08 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 ay bekledim sonra geçersiz dedi
bu güne kadar böyle geçersiz falan birşey demiyordu direk harcıyorduk veriyordu promosyonu harcıyorduk. iyice aşağılık bir şirket olma yolunda ilerliyor allah yedirmesin