Öncelikle başınız sağolsun.
Yanlış anlama ama gereksiz bir sinir yapıyorsun.
Bazen hafta sonuna düğünleri olan insanların, hafta içinde ani ölümleri olabiliyor.
Cenazeyi de defnediyorlar.
Düğünü de yapıyorlar.
Hani bir söz var. Sakın yanlış anlama.
"Acıyan yer başka, acıkan yer başka."
Ver adamın malını. Sen yasını tutmaya devam et. Sadece 2 saat vakit kaybın olur. O yüzden bunu da kendine dert etmeye değmez.
Dediğin gibi yapacağım lakin irtibatıda keseceğim yıllardır bir insanlıklarını görmedim akrabalıklarını demiyorum insanlıklarını görmedim.