mertzafer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Başınız sağolsun. Fakat ben bir sorun göremedim hocam güzelce baş sağlığı dileyip ileri tarihe ayarladığının da bilgisini vermiş. Üzgün olduğunuz için böyle bir tepki veriyormuşsunuz gibi
Teşekkür ederim Allah razı olsun lakin bahsetmediğim bundan tam 33 gün önce dayım normal olmayan bir şekilde öldü. Ondada normalde gelirimde tatil planı yaptık iptal edemiyoruz gibisinden böyle sadece kuş kafalı insanların inanacağım şekilde yalanlar söylemesi,yabancı değiller yani biri baba tarafı biri anne tarafı bugün cenazeye gelmemeleri vs insan ben ne eşşek insanımki böyle kişilere yardım ediyorum bi 3 5 trilyonları daha olsun diye düşünüyorum.