hocam Başın sağolsun öncelikle kötü bir durum ben de anneannemi mayıs ayında kaybettim hemen hemen benzer durumlar yaşadım arsa konularıydı benim ki ben senin yerinde olsam vermiyorum derim kestirip atarım bu halde bu tavırları yapıyorlarsa bunu hak ediyorlar ev senin üzerineyse hiç bir şey yapamazlar uğraşsın dursunlar boşver. Unutma hocam boşuna dememişler "acıma yetime, döner koyar g**ne......" diye.