Merhabalar öncelikle bugün anneannemi kaybettik. Bizim için beklenen bir vefattı yoğun bakımdaydı 2 aydır şimdiden Allah razı olsun. Olay şu bi amca var bende bu kentsel dönüşümden daire alırken üzerlerine fazla olduğu için 1 daire fazla alma şansları vardı devlet vermiyordu ve daire benim gibi gösterip benim üzerime aldılar şimdi tapu yeni çıktı şatış için hafta içi bi gün devir yapalım dediler. Lakin bugün aradığında cenazemiz var amca dediğimde başın sağolsun cumaya ayarlıyorum randöviyü dedi aşırı sinir bozucu geldi bana ben senin daireni düşünecek durumda değilim senin dediğine bak. Şimdi ben bunu yaparken hiçbirşey talep etmedim salak gibi tamam olur dedim diğer kuzenler evi bana ver ben. Ödiyim dedi biri diğeri olmaz amca dediler. Şimdide bu ilk ev kredisi olayı çıktı ama bu amca biraz değil baya kıt ileri göremeyen barzo bi yapı. Bu durumda siz olsanız ne yapardınız ?