FeoMartin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öncelikle Galatasaray taraftarlarını kutlarım,
Hakem ne hakemi hocam? alışmışsınız Superlig hakemlerine sanırım.
Maçı izlemeyip yorum yapan tipik fenerli